Παράκαμψη πλοήγησης

050420072603.jpg

logo14.gif «Crowds of people»
logo14.gif Σταθμός Μετρό «Λαρίσης»
logo14.gif Έτος : 1981-1982
logo14.gif Γλύπτης : Γιάννης Γαϊτης ( 1923 – 1984 )
logo14.gif Άλλα έργα του γλύπτη : εδώ

logo14.gif Οι δύο επόμενες φωτ/φίες είναι τμήματα από το έργο.

0504200725952.jpg 

050420072635.jpg

logo14.gif Το πάρα κάτω κείμενο το έλαβα, μέσω σχολίου, από τον κ. Λεόντιο Πετμεζά, πράγμα για το οποίο τον ευχαριστώ.

Γενεσιουργός αιτία στις καταθέσεις του Γιάννη Γαίτη είναι η ευρυματικότητα στις ενοιακά κυβιστικές στυλιστικές όψεις και διαστάσεις . Με την ύψιστη τεχνική του προχωρά σε σημαντικές τομές και φτάνει απροσπέλαστα σε μεταμοντέρνα μοτίβα συνάρτησης που κινούντε ανάμεσα στο ψυχισμό και την πνευματικότητα της υπαρξης.
Υλοποιώντας αναγωγικά τη προέκταση της εικαστικής αλήθειας προσδίδει στη τέχνη του ξεχωριστή οντότητα με λυρική ευαισθησία και ποιητική συνισταμένη που μετουσιώνει τη πραγματικότητα πέρα από τη ρεαλιστική γραφή μέσα από διηνεκή στοιχεία που ακολουθούν τη γνωστική διαδικασία στην επιφάνεια του χρωστήρα .
Νοητά οι μορφές και τα σώματα καθώς αποδίδονται αναπλάθονται, πολλαπλασιάζονται και κωδικοποιούντε με δυναμισμό σε δομικό περίγραμμα ενώνοντας διαφορετικούς ορίζοντες σε ενα οικείο εκλεκτιστικό σκηνικό διάβασης με περιπλάνηση που μετεωρίζει συνθετικά την απόρροια του υποσυνείδητου επιλεγμένα και μνημειακά.
Αρχιτεκτονικά οι συλλήψεις του με λειτουργική ένταξη εμπεριέχουν μια επαναστατικότητα που βαθμιαία και σταδιακά απομονώνει και αποστασιοποιεί την κίνηση του δεδομένου της στιγμής.

Λεόντιος Πετμεζάς
Ιστορικός Τέχνης

logo14.gif Video ( EPT ), ΜΟΝΟΓΡΑΜΜΑ,Γιάννης Γαϊτης

Home

.

.

Advertisements

2 Comments

  1. Γενεσιουργός αιτία στις καταθέσεις του Γιάννη Γαίτη είναι η ευρυματικότητα στις ενοιακά κυβιστικές στυλιστικές όψεις και διαστάσεις . Με την ύψιστη τεχνική του προχωρά σε σημαντικές τομές και φτάνει απροσπέλαστα σε μεταμοντέρνα μοτίβα συνάρτησης που κινούντε ανάμεσα στο ψυχισμό και την πνευματικότητα της υπαρξης.
    Υλοποιώντας αναγωγικά τη προέκταση της εικαστικής αλήθειας προσδίδει στη τέχνη του ξεχωριστή οντότητα με λυρική ευαισθησία και ποιητική συνισταμένη που μετουσιώνει τη πραγματικότητα πέρα από τη ρεαλιστική γραφή μέσα από διηνεκή στοιχεία που ακολουθούν τη γνωστική διαδικασία στην επιφάνεια του χρωστήρα .
    Νοητά οι μορφές και τα σώματα καθώς αποδίδονται αναπλάθονται, πολλαπλασιάζονται και κωδικοποιούντε με δυναμισμό σε δομικό περίγραμμα ενώνοντας διαφορετικούς ορίζοντες σε ενα οικείο εκλεκτιστικό σκηνικό διάβασης με περιπλάνηση που μετεωρίζει συνθετικά την απόρροια του υποσυνείδητου επιλεγμένα και μνημειακά.
    Αρχιτεκτονικά οι συλλήψεις του με λειτουργική ένταξη εμπεριέχουν μια επαναστατικότητα που βαθμιαία και σταδιακά απομονώνει και αποστασιοποιεί την κίνηση του δεδομένου της στιγμής.

    • Κύριε Πετμεζά
      Σας ευχαριστώ που για μια ακόμη φορά εμπλουτίσατε με το κείμενό σας τη συλλογή της ΓΛΥΠΤΟΘΗΚΗΣ .

      Βερνάρδος


Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: